به مارکوپکس خوش آمدید

برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه چه باید کرد؟

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

ورزش منظم و حفظ وزن مناسب می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان کمک کند.

بسیاری از عوامل در طول زندگی می توانند بر خطر ابتلا به سرطان پستان تاثیر بگذارند. شما نمی توانید برخی از فاکتورهای دخیل در بروز سینه سرطان مانند پیر شدن یا سابقه خانوادگی خود را تغییر دهید، اما شما باید ابتدا از خود بپرسید برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه چه باید کرد و سپس با افزایش اطلاعات خود در این مورد و با مراقبت از سلامتی خود به روش های زیر خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهید :

شیردهی برای پیشگیری از سرطان سینه
شیردهی برای پیشگیری از سرطان سینه
  • حفظ وزن مناسب و متعادل
  • ورزش کردن به طور منظم
  • اجتناب از مصرف نوشیدنیهای الکلی
  • اگر در حال مصرف گروه های استروژن، پروژسترون و یا قرص ضد بارداری هستید،، از پزشک خود در مورد خطرات آنها سوال کنید و مطمئن شوید که آیا این داروها برای شما مناسب هستند یا خیر.
  • در صورت امکان فرزندان خود را شیر دهید.
  • اگر سابقه خانوادگی سرطان پستان دارید یا تغییرات ارثی در ژنهای BRCA1 و BRCA2 شما به وجود آمده است، در مورد روش های کاهش خطر با پزشک خود صحبت کنید.
  • حفظ سلامتی به طور کلی و داشتن سبک زندگی سالم در طول زندگی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد و احتمال بروز سرطان را در صورت بروز کاهش می دهد.

خلاصه مقاله:

بعد از آشنایی با عوامل خطر، مهم است بدانیم که چه کاری می‌توانیم برای کاهش این عوامل در راستای پیشگیری از سرطان سینه انجام دهیم. انتخاب سبک زندگی سالم و داشتن وزن مناسب از مهمترین کارهایی است که افراد می توانند برای پیشگیری انجام دهند و در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع:

Centers for Disease control and prevention

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

Machine Learning Technologies for Medical Diagnostics
فناوری اطلاعات و تصویربرداری پزشکی

مزایا و چالش‌های فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) برای تشخیص در پزشکی

هر سال، اشتباهات تشخیص پزشکی بر سلامت میلیون‌ها انسان تأثیر می‌گذارد و میلیاردها دلار هزینه دارد. فناوری‌های یادگیری ماشینی می‌توانند به شناسایی الگوهای پنهان یا

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟