به مارکوپکس خوش آمدید

مزایای سیستم پکس

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

سیستم بایگانی تصاویر و ارتباطات، که به آن پکس نیز گفته می‌شود، شکل کاری بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی را تغییر داده است. این  نرم‌افزار ابزاری ارزشمند است که به پزشکان کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، گزارش‌های تصویربرداری پزشکی را به راحتی و به صورت الکترونیکی بررسی کرده و به اشتراک بگذارند.

به همین جهت است که سیستم پکس به یک سیستم استاندارد در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تبدیل شده است. فناوری کیفیت زندگی را ارتقا داده است و به توسعه سیستم‌هایی مانند نرم‌افزار پکس، کمک شایان توجهی کرده است.

سیستم پکس مزایای بسیار زیادی دارد، اما ما در اینجا تنها به پنج مورد از مهم‌ترین آن‌ها، اشاره خواهیم کرد. مراکز بهداشتی اکنون سیستم پکس را به عنوان یکی از تجهیزات اساسی مجموعه خود در نظر می‌گیرند، زیرا این سیستم می‌تواند مزایای زیر را ارائه دهد:

 

پیشرفت امکان تحلیل و مشاهده آزمایشات

یکی از مزایای اصلی سیستم پکس ارائه تصویربرداری دیجیتال است که امکان بزرگنمایی و بررسی دقیق‌تر تصاویر را فراهم می‌کند. با استفاده از سیستم پکس، پزشک همچنین می‌تواند در تصاویر تغییراتی ایجاد کند تا تحلیل و بررسی بیماری آسان‌تر شود. این امکان برای تشخیص بیماری‌ها بسیار مفید است.

ارتقا شیوه مدیریت داده‌ها

یکی دیگر از مزایای سیستم پکس، ارتقای فرایند مدیریت داده هاست. این نرم افزار تعداد قابل توجه تصاویر تکراری را در پرونده بیمار کاهش می‌دهد. این بدان سبب است که تمامی نتایج قبلی بیمار صورت الکترونیکی بایگانی شده و قابل پیگیری هستند.

دسترسی آسان به گزارشات و تصاویر بیمار

بهترین مزیت سیستم پکس دسترسی آسان و سریع به تصاویر و گزارش‌های بیمار است. این نرم افزار اجازه می‌دهد تا آزمایشات به راحتی و فارق از موقعیت مکانی انجام شوند و می‌توان به صورت الکترونیکی در سایر مکان‌ها به اشتراک گذاشت. کارکنان همچنین می‌توانند گزارشات خود را ثبت کنند، تصاویر را جابجا و یا بایگانی کنند و حتی از راه دور به آنها دسترسی داشته باشند.

مدیریت داده‌ها بر اساس ترتیب زمانی

سیستم پکس همچنین به پزشکان این امکان را می‌دهد که تاریخچه رادیولوژی بیماران را دنبال کنند. این امر به ویژه برای دنبال کردن روند تغییر بیماری و مقایسه نتایج با مطالعات مختلف، مفید است.

نرم‌افزار ساده برای استفاده کاربران

مزیت برجسته سیستم پکس استفاده آسان از سیستم و ارتقای کیفیت مراقبت از بیمار در مراکز درمانی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا داده‌های تصویری را در پایگاه اصلی که در دسترس و متمرکز است، ذخیره‌سازی و سازماندهی کنید. تولید تصویر در سیستم پکس برای بررسی موارد رادیولوژی بسیار مفید است و دقت را برای تحلیل و تشخیص بیماری بهبود می‌بخشد.

آنچه تا به اینجا بدان پرداخته شد، تنها چند مورد از امکاناتی است که می توانید از طریق سیستم پکس بدست آورید. به همین دلیل است که امروزه تقاضای بسیار زیادی برای نصب و یادگیری این سیستم وجود دارد.

منبع : 

www.corestudycast.com

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

Machine Learning Technologies for Medical Diagnostics
فناوری اطلاعات و تصویربرداری پزشکی

مزایا و چالش‌های فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) برای تشخیص در پزشکی

هر سال، اشتباهات تشخیص پزشکی بر سلامت میلیون‌ها انسان تأثیر می‌گذارد و میلیاردها دلار هزینه دارد. فناوری‌های یادگیری ماشینی می‌توانند به شناسایی الگوهای پنهان یا

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟