به مارکوپکس خوش آمدید

انتخاب سامانه پکس یکپارچه و ایده آل، از نظر آلن اسکیلز

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

“انتخاب سامانه پکس یکپارچه و ایده آل، باید با دقت صورت گیرد.” این توصیه آلن اسکیلز، تحلیلگر شبیه سازیِ دیجیتال در Torch Technologies است. اومعتقد است باید به موارد زیر در انتخاب سامانه پکس توجه کرد.

۱. قابلیت یکپارچه سازی

امکان ارجاع پرونده های بیمار از بیمارستان به کلینیک برای ثبت پرونده پزشکی منسجم بیمار بسیار ضروری است. قابلیت یکپارچه سازی آسان با RIS موجود و سایر سامانه‌های بیمارستانی باید در نظر گرفته شود.

۲. قابل اجرا بودن در اینترنت

بسیاری از پزشکان بالینی ترجیح می‌دهند تصاویر و گزارش‌های مبتنی بر وب (تصاویر و گزارشات اینترنتی) را دریافت کنند، نه اینکه چندین روز منتظر پوشه‌های گزارش و فیلم باشند.

۳. استفاده از استانداردها

استفاده از استانداردها باعث کاهش هزینه ها و همچنین کاهش مشکلات یکپارچه سازی و جا به جایی اطلاعات در آینده می شود.

پکسی انتخاب کنید که مطابق با استانداردهایی مانند HL7 و DICOM باشد و همچنین بتواند از طریق سخت افزارهای موجود در بازار به سهولت اجرا شود.

۴. داشتن رابط گرافیکی ساده با ویژگی‌های آشنا واستاندارد 

طراحی سامانه پکس باید به صورتی باشد که در پلتفرم‌های گوناگون نحوه قرار گیری ابزارها و نمایش تصاویر، یکسان یا به نوعی مرتبط و یکپارچه با هم باشند.

سادگی استفاده، کاربری سامانه را بسیار بالاتر خواهد برد و پزشکان و کارشناسان رادیولوژی علاقه بیشتری در استفاده از سامانه جدید نشان خواهند داد.

۵. نمایش پیشرفته و سریع

سرعت نمایش تصاویر با کیفیت تشخیصی برای پزشکان اهمیت زیادی دارد. باید در نظر داشت پکس تمام ابزارهای مورد نیاز کاربران، رادیولوژیست‌ها و پزشکان بالینی را ارائه دهد.

برای بررسی نظرات برخی دیگر از مدیران کلیدی از شرکت های ارائه دهنده سامانه پکس به این لینک رجوع کنید.

منبع: itnonline

 

 

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

Machine Learning Technologies for Medical Diagnostics
فناوری اطلاعات و تصویربرداری پزشکی

مزایا و چالش‌های فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) برای تشخیص در پزشکی

هر سال، اشتباهات تشخیص پزشکی بر سلامت میلیون‌ها انسان تأثیر می‌گذارد و میلیاردها دلار هزینه دارد. فناوری‌های یادگیری ماشینی می‌توانند به شناسایی الگوهای پنهان یا

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟