به مارکوپکس خوش آمدید

متریک (نسخه ۹.۴۴.۱۰۰)

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

مفتخریم که شما همراهان عزیز را از آخرین دستاوردها و تغییرات متریک در نسخه ۹.۴۴.۱۰۰ مطلع نماییم.

۱- رهیاب

رهیاب، محصول هوشمند ارسال پیامک حاوی لینک تصاویر پزشکی  که از اهداف مهم آن خدمت‌رسانی به بیماران است تا سریع و آسان تصاویر خود را در اختیار داشته باشند، همواره در حال رشد و توسعه است.

امکان دانلود تصاویر و گزارش‌ از طریق رهیاب

به هنگام مشاهده تصاویر از طریق لینک رهیاب امکان دانلود فایل اصلی (دایکام) به همراه نمایشگر تصاویر به صورت فشرده فراهم گردید. همچنین گزارش‌های پزشکی نهایی و تایید شده توسط پزشک نیز قابل دانلود می‌باشد.

امکان مدیریت مدت زمان اعتبار لینک رهیاب

در تنظیمات متریک امکانی اضافه گردیده است که هرمرکز با توجه به سیاست داخلی و مدیریت پهنای باند شبکه و موضوعات دیگر، می‌توانند مدت زمان اعتبار  لینک رهیاب را تعیین کنند که لینک تولیدی چند روز اعتبار داشته باشد.

۲- متریک در موبایل

یکی از ویژگی‌های متریک امکان استفاده آن با تمام ویژگی‌ها در موبایل یا تبلت است  که در این نسخه نیز دارای بهبود و توسعه‌هایی است.

بهبود و تسریع تغییر سری در هر آزمایه

امکانی که در متریک به هنگام مشاهده تصویر از ابتدا وجود داشته، تغییر سری تصاویر مربوط به هرآزمایه با استفاده از کشیدن تصویر به سمت راست و چپ بوده است که گاها این عمل با کندی و یا پرش سری انجام می‌شد که در این نسخه تمامی نواقصات آن رفع و سرعت حرکت بین سری‌ها نیز بهبود یافته است.

دانلود آزمایه در موبایل

در نسخه موبایل امکان دانلود فایل اصلی دایکام به همراه نمایشگر Pixray به صورت فشرده و همچنین دانلود گزارش‌های تایید شده فراهم گردید.

امکان نمایش whats New در نسخه موبایل

همانند نسخه دسکتاپ متریک کاربران با ورود به سامانه متریک از طریق موبایل یا تبلت از آخرین تغییرات نسخه جدید مطلع خواهند شد.

۳- سایر تغییرات و توسعه‌ها

امکان دریافت و ذخیره تصاویا فرمت Dicom Jpeg2000

در این نسخه، متریک قابلیت دریافت تصاویر با فرمت jpeg2000 را فراهم آورده که تحولی عظیم در نوع فرمت فایل‌های دایکام می‌باشد. برای آشنایی با قابلیت‌ها و مزایای این فرمت کلیک کنید.

امکان نمایش تصاویر DSA آنژیوگرافی در وب

در سامانه متریک (تحت وب) امکان مشاهده تصاویر DSA آنژیوگرافی فراهم گردید.

 

 

برای بهره‌مندی و دریافت راهنمایی هرکدام از موارد فوق با واحد پشتیبانی در تماس باشید.

همچنین برای دیدن تغییرات در نسخه قبلی کلیک نمایید.

 

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

سیستم اطلاعات رادیولوژی
مجله مارکوپکس

سیستم اطلاعات رادیولوژی : مدیریت گردش کار

سیستم اطلاعات رادیولوژی : مدیریت گردش کار تصویربرداری از اهمیت بسیاری در خدمات درمانی برخوردار است، و در تشخیص و درمان اکثر موارد پزشکی کمک

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟