به مارکوپکس خوش آمدید

پنج کاری که شرکت‌های نرم‌افزاری برای مشتریان خود باید انجام دهند!

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

شرکت‌های نرم‌افزاری به طور مداوم در حال بررسی و بهبود استراتژی‌های محصول خود هستند تا از رقبا جلوتر باشند.

اگر قبلاً از حالت راه‌اندازی عبور کرده‌اید و با موفقیت پروژه‌های سودآوری ساخته‌اید، هدف بعدی شما بدیهی است این باشد که بزرگتر و بهتر شوید و به لیست فروشندگان مورد نظر شرکت هدف خود برسید.

برای ادامه کار در دراز مدت، برای شرکت‌های نرم‌افزاری ضروری است که فراتر از فقط تولید یک محصول و فروش آن باشند. ارائه محصولات با کیفیت باید با ایجاد رابطه تکمیل شود. برای اینکه آنها جایگاه محکمی برای خود ایجاد کنند، تمرکز باید همیشه بر روی کارهایی باشد که می‌توانند برای مشتری انجام دهند.

این همان چیزی است که باید روی آن تکیه کنید. در اینجا پنج کار اساسی وجود دارد که شما همیشه باید برای مخاطبان خود انجام دهید. خواه فقط یک سرنخ باشند، یک مشتری احتمالی و یا یک مشتری واقعی.

۱. تمرکز خود را بر ارائه راه حل به مشتری خود بگذارید.

با حفظ تمرکز بر کمک به مشتری در مقابل فروش به مشتری، مشتری‌های خوشبختی خواهید داشت که ماندگاری بیشتری دارند و از نظر درآمد ارزش بیشتری ایجاد خواهند کرد. اعتماد آنها را جلب کنید.
ایجاد این اعتماد یک مزیت متمایز دارد: وقتی خریداران احتمالی شما شروع به اعتماد به اطلاعات مشترک شما می کنند، آنها به محصول شما نیز اعتماد خواهند کرد. آنها منتظر شنیدن به روزرسانی‌های شرکت و محصول هستند. هنگامی که کمپین‌های ایمیلی را آغاز می‌کنید، می‌توانید آنها را در مورد چگونگی برنامه ریزی برای بهبود محصول خود آگاه نگه دارید، از آنها درخواست بازخورد کنید و به آنها نشان دهید که آنها در واقع هدفی فراتر از فروش هستند.

۲. مشکلات آنها را در اسرع وقت حل کنید.

حل مشکلات به معنای انجام تحقیقات پس زمینه، تعامل مداوم با مشتری و آگاهی از مسائلی است که با آن روبرو هستند. به ازای هر دقیقه که صرف عدم آگاهی از چالش‌های مشتریان خود می‌کنید، در مقابل رقبای بازار که درگیر بازی خود هستند، ضرر می کنید. به سرعت و چابکی به مشکلات مشتریانِ خود اهمیت بدهید.

۳. پشتیبانی مداوم ارائه دهید.

بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری فقط از فروش خود خوشحال هستند و تمرکز زیادی روی پشتیبانی پس از فروش ندارند. پشتیبانی از خریدِ خدمت، فاکتور بسیار مهمی در ارتباط با مشتریان است. فروشندگانِ نرم‌افزار همیشه باید نگاه طولانی مدت به رابطه با مشتریان خود داشته باشند و فقط به حداکثر رساندن فروش فعلی توجه نکنند.

۴. رهبر فکر و ایده باشید.

شما باید فعالانه در حال جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ترکیب داده‌ها باشید. هر ایده تازه‌ای که از صنعت و بازار می‌آموزید باید به طور ایده‌آل به ارائه اطلاعات، تخصص و رهبری در زمینه رفع نیازهای مشتری باشد.

۵. فروشنده نباشید.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای مشتری خود انجام دهید این است که با او مانند مشتری رفتار نکنید! بر ایجاد روابط خوب و جلب اعتماد مشتری، تمرکز کنید و در موفقیت آنها به یک شریک استراتژیک تبدیل شوید. اشتیاق بی امان برای تولید ارزش برای مشتری باید در هر زمینه‌ای اتفاق افتد. خواه فروش باشد یا بازاریابی، پشتیبانی و یا مدیریت محصول.
شما به عنوان یک فروشنده نرم‌افزار موفق، با مشتریان خود چگونه رفتار می کنید؟ لطفاً نظرات و دیدگاه‌های خود را اینجا به اشتراک بگذارید!

منبع: comakeit

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

Machine Learning Technologies for Medical Diagnostics
فناوری اطلاعات و تصویربرداری پزشکی

مزایا و چالش‌های فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) برای تشخیص در پزشکی

هر سال، اشتباهات تشخیص پزشکی بر سلامت میلیون‌ها انسان تأثیر می‌گذارد و میلیاردها دلار هزینه دارد. فناوری‌های یادگیری ماشینی می‌توانند به شناسایی الگوهای پنهان یا

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟