به مارکوپکس خوش آمدید

چهار استراتژی مدیریت متمرکز رادیولوژیست به منظور ارتقای مراقبت های بعدی یافته های اتفاقی

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

عدم توانایی در بستن حلقه ی مراقبتی پس از کشف اتفاقی برخی یافته ها ، مشکلی بزرگ در رادیولوژی بوده که می تواند منجر به مرگ و یا از دست دادن آوازه شود. استراتژی و معیارهای رهبری برای رفع این مشکل مشخص نبوده ، اما تیمی با همکاری دانشگاه بوستون چند روش درمانی را مشخص کرده است.
با مطالعات انجام شده طی ۱۷ سال گذشته ، متخصصان دانشکده ی پزشکی این نهاد ، چهار روش مدیریتی خاص را برای ارتقاء مراقبت های بعدی دنبال کردند و یافته های آنان ، که در JACR به انتشار رسید ، نقشه راهی برای رهبرانی است که خواهان مقابله ی نظام مند با این چالش هستند.

اریکا کربل ، با همکاری مرکز علوم پیاده سازی و بهسازی ایوانز در دانشگاه بوستون عنوان کرد:”مداخلات متمرکز بر رادیولوژیست برای بهبود پیگیری [مراقبت های تصادفی] بسیار مهم تلقی می شود.” وی افزود:”ما سیستم های بهداشتی را تشویق کرده تا از استراتژی ها برای بهبود مدیریت یافته های تصادفی استفاده کرده و نتایج آنها را مطالعه کنند تا بر اساس شواهد ، بهترین شیوه شناسایی و منتشر شود.”

تحلیل ها ، پانزده مطالعه که طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۰ منتشر شده را شناسایی کرده ، که با شاخص نقض مواجه شدند. کربل و همکاران با نتیجه گیری از یافته های خود ، پیشنهادات زیر را ارئه می دهند:

  1.  یادآوری راهنمایی های فیزیکی یا کلامی رادیولوژیست ها یا پزشکان را وادار به دنبال مراقبت های توصیه شده می کنند.
  2. مراجع راهنمایی الکترونیکی که در سیستم های رادیولوژی و گزارش دهی به منظور دسترسی آسان رادیولوژیست ها به رهنمودها و توصیه های مراقبتی ، تعبیه شده اند.
  3. الگوهای پیشرفته رادیولوژی که به طور خودکار در گزارش رادیولوژی قرار گرفته تا توصیه های پزشک را تغییر دهند.
  4. مسیرهای بالینی و ارتباطی بازسازی شده ، مانند استفاده از سیستم پیام رسانی الکترونیک به منظور اطلاع رسانی به پرستاران به هنگام شناسایی یافته ای جدید.

کربل و همکارانش متذکر می شوند که هیچ یک از این مطالعات ، با این استراتژی ها ترجیحات و یا تجربیات رادیولوژیست را مورد ارزیابی قرار نمی دهد. تجزیه و تحلیلاتی که در آینده انجام خواهد شد ، می تواند علت عدم موفقیت پزشکان در اجرای دستورالعمل ها و “چگونگی بهینه سازی استراتژی های مدیریتی برای رفع نیاز پزشکان و بیماران” را بیابد.

همچنین آنها می گویند که معیارهای پیشنهادی ، شامل رضایت پزشکان از استراتژی های مدیریت یافته های اتفاقی ، مانند پذیرش مشاهدات ، مناسب بودن و امکان سنجی می باشد. همچنین این نتایج می تواند ، هنگامی که به استراتژی ها وفادار و با اندازی گیری ها هماهنگ بوده ، بینشی روشنگرانه نیز داشته باشد. علاوه بر این رضایتمندی بیمار نیز مهم بوده چرا که بر انطباق پذیری با مراقبت های توصیه شده اثر می گذارد.

منبع : radiologybusiness.com

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

سیستم اطلاعات رادیولوژی
مجله مارکوپکس

سیستم اطلاعات رادیولوژی : مدیریت گردش کار

سیستم اطلاعات رادیولوژی : مدیریت گردش کار تصویربرداری از اهمیت بسیاری در خدمات درمانی برخوردار است، و در تشخیص و درمان اکثر موارد پزشکی کمک

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟