به مارکوپکس خوش آمدید

راه‌اندازی بخش راهنمای جامع کاربری محصولات مارکوپکس

چکیده مقاله

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

راهنمای جامع کاربری به شما کمک می‌کند تا بتوانید با مطالعه دقیق بخش‌های مختلف از ویژگی‌ها و کارایی‌های محصول، قبل استفاده از آن اگاه شوید و دیدی جامع و کامل نسبت به نرم افزار داشته باشید تا بتوانید بنابر نیاز خود به درستی از محصول و ویژگی‌های آن استفاده نمایید.

شرکت تحولات نوین یادمان | مارکوپکس، با توجه به نیاز طیف وسیع کاربران نرم افزارها و محصولات این شرکت، اقدام به مستندسازی راهنمایی جامع برای تمامی محصولات خود کرده است. این راهنما به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر در کنار آشنایی با ویژگی‌های محصول، پاسخ سوالات و مشکلات احتمالی خود را نیز بدست آورد.

راهنمای جامع کاربری محصولات مارکوپکس

راهنمای کاربری برای چهار محصول اصلی دیویژن، زئوس، متریک و کارنامه در حال حاضر در اینجا به آدرس kb.marcopacs.com/help قابل دسترس عموم کاربران است.

به این ترتیب به مجموعه‌ای کامل از مستندات و راهنمای کاربری محصولات مارکوپکس یکجا دسترسی خواهید. راهنمای هر محصول به صورت جداگانه و از ابتدا تا انتها، مستند و دسته‌بندی شده است. در صفحه راهنمای هر محصول و از منوی سمت راست به بخش‌های مختلف دسترسی دارید. پیشنهاد می‌کنیم به منظور آشنایی هرچه بهتر با هر محصول، تمامی بخش ها را به ترتیب مطالعه نمایید.

همچنین پنج روش دیگر برای ارتباط با کارشناسان مارکوپکس و حل مشکلات و سوالات کاربران وجود دارد که برای آشنایی با آنها می‌توانید به بخش پشتیبانی وب سایت مراجعه نمایید.

 

مجله مارکوپکس

آخرین مقاله‌ها

مجله مارکوپکس

Hanging Protocol

پروتکل نمایش Hanging چیست؟ پروتکل Hanging در زمینه تصویربرداری پزشکی، به محموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که نحوه چیدمان نمایش تصاویر پزشکی را

مجله مارکوپکس

دیویژن(نسخه ۱۴.۵۰.۵)

نرم افزار  دیویژن برای طیف گسترده‌ای از کاربران و متخصصین طراحی شده تا همه‌ی نیاز‌های مختلف را به بهترین شکل ،سهولت و امنیت بالا تامین

Machine Learning Technologies for Medical Diagnostics
فناوری اطلاعات و تصویربرداری پزشکی

مزایا و چالش‌های فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) برای تشخیص در پزشکی

هر سال، اشتباهات تشخیص پزشکی بر سلامت میلیون‌ها انسان تأثیر می‌گذارد و میلیاردها دلار هزینه دارد. فناوری‌های یادگیری ماشینی می‌توانند به شناسایی الگوهای پنهان یا

تازه‌های مارکوپکس

به دنبال مطلب خاصی هستید؟